about stuff entry

Hello There

Hello people

Welcome to my blog . I'm Nurul . Be nice here . Leave your footstep in the chatbox . Do blogwalking do follow okay ? :)


What's on my mind ?
Going back to rumah sewa di muadzam , byee :))


Talkie-Talkie





Credits

Skin By : Amirra Najihah
Fully Edited : Nurul Haslinda
Holiday , yeay !
Sunday 30 November 2014 | 08:50 | 0 comments
Assalammualaikum ,

haii , dah lama dah tak update blog kan ? agak-agak lah kan , ada tak jin bertandang kat blog aku ni ? mana taknya , busy memanjang . maklum lah perdana menteri Somalia memang ginii . takde masa aku nak luangkan kat blog kesayangan si jantung hati aku ni . tahun depan lagi lah . aku rasa memang hampeh blog aku nak active tahun depan . sebab apa ? sebab gua PT3 lah derr .

so title entry aku pada 1 December ni holiday , heyy , pejam celik pejam celik . makan tidur makan tidur , dah 1 December . satnya masa berlalu . aku belum habis lagi fefeeling nak bebas dari segala-galanya . baru nak fefeeling pergi enjoy sana sini . ecehhh . kau pikir kau apa nurul ? agak-agak lah kan , kalau kita mintak satu bulan lagi cuti boleh tak ? ni lagi satu masalah . dah bulan December gua punya homework perghh , memang berlambak . kalau aku nak upah orang suruh buat homework aku pun orang tu lari . kau gila ? buat folio komsas full version . handwriting lagii . lenguh tangan bhaii .

holiday ? actually lah kan . kau paham ke apa yang tersirat dalam holiday tu ? holiday , satu perkataan tujuh huruf and and tiga suku kata . tapi membawa maksud yang memang deep inside lah bagi seseorang pelajar .kalau kita pandang jauh lah kan , kita tengok sekarang ni ramai worker worker yang sanggup amik overtime kerja , kadang-kadang sampai hari ahad pon nak kerja jugak . lagi parah yang kerja time-time hari raya . tu kalau buat filem memang meletup lah . cukup sadis . bila time kita yang belum cukup umur ni tanya kenapa ashik kerja je , they said " dah kalau tak kerja mana nak dapat duit ? macam mana nak beli makan pakai semua tu ? " people , please . sometime kita perlu kan rehat , that's why adanya holiday . hari yang kita luangkan masa kita sepenuhnya berehat , melancong dengan family yang tercinta .

so , people please appreciate your holiday . cuba bayangkan holiday ni takde , weekend takde . lifeless lahhh .










Older Post | Newer Post